Kadar v iskalnik vtipkamo besedno zvezo prodaja nepremičnin, se nam odpre morje nepremičnin na spletu, ki so na voljo za prodajo. Vendar je vsaka stran o svoje prilagojena z vrstnim iskalnikom, kjer določamo kriterije za nakup nepremičnine.
Tako je prodaja nepremičnin v brskalniku razdeljena glede na vrsto posredovanja, ali gre za prodajo ali nakup, nato se določi vrsta nepremičnine, leto gradnje in tip nepremičnine, glede na to da je prodaja nepremičnin zajeten pojem, je potrebno določiti čim več kriterijev, s katerimi si zagotovimo prikaz željnih rezultatov. Med kriteriji je tudi možno določiti cenovni razpon in si tako zagotovimo res optimalen rezultat iskanja.
Po navadi je na spletu moč zaslediti večje število nepremičninskih ponudnikov, pri katerih je prodaja nepremičnin posel, ki zagotavlja varni nakup, saj so usposobljeni tako za prodajo, kot posredovanje vseh informacij vezane na nepremičnine, ravno tako nepremičninske družbe po navadi uredijo in priskrbijo vso potrebno dokumentacijo vezano na nepremičnino za katero se zanimamo. Zraven pa sodi tudi posredovanje kreditiranja in razna zavarovanja.
Ko še nismo poznali svetovnega spleta in nešteto možnosti ogledov kar na ekranih, smo sedli v avtomobile in se podali raziskovat in povpraševat, če kdo prodaja kakšno nepremičnino, se zapeljali do kakšne hiške, si jo ogledali in takoj vedeli v kakšnem stanju je. Danes ko je spletna ponudba toliko razširjena, je vse bistveno olajšana prodaja nepremičnin z enim klikom.
Kadar izberemo za naše oko primerno nepremičnino, pozovemo nepremičninskega agenta, ki se napoti na teren in nam razkaže objekt, ki ga želimo videti. Sama prodaja nepremičnin ni tako enostaven posel, saj je ob ureditvi vse dokumentacije, urejanja spletnih strani z novimi nepremičninami, osebnim angažiranjem agenta in komunikacijo s prodajalci, kot tudi s kupci, potrebno tudi terensko delo, saj je osebni pristop tisti, ki daje nekemu podjetju, ki ima opravka z tako pomembno dejavnostjo, velik pečat na kupca.